Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Strategický management podniku

Anotace

Předmět rozšiřuje studentům běžné znalosti strategického managementu podniku. Zaměřuje se na pokročilé principy tvorby a realizace strategického řízení dominantně v průmyslových podnicích.

Povinná literatura

SOUČEK, Z. Strategie úspěšného podniku: symbióza kreativity a disciplíny. Praha: C.H. Beck, 2015. ISBN 978-80-7400-572-5.
TYLL, L. Podniková strategie. Praha: C.H. Beck, 2014. ISBN 978-80-7400-507-7.
LYNCH, R. Strategic Management. Harlow: Pearson, 2015. ISBN 9781292064666 .
RUMELT, R. Good Strategy/Bad Strategy: The Difference and why it Matters. London: Profile Books, 2017. ISBN 9781781256176 .

Doporučená literatura

FOTR, J. aj. Tvorba strategie a strategické plánování: teorie a praxe. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-3985-4.
MAGRETTA, J. Michael Porter jasně a srozumitelně: o konkurenci a strategii. Praha: Management Press, 2015. ISBN 978-80-7261-251-2.
MAGRETTA, J. Understanding Michael Porter: The Essential Guide to Competition and Strategy. Boston: Harvard Business Review Press, 2011. ISBN 9781442160596 .


Jazyk výuky čeština, angličtina
Kód 654-0949
Zkratka SMP
Název předmětu česky Strategický management podniku
Název předmětu anglicky Strategic Management of the Business
Garantující katedra Katedra řízení průmyslových systémů
Garant předmětu doc. Ing. Šárka Vilamová, Ph.D.