Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Průmyslový marketing

Summary

Cílem výuky tohoto předmětu je dosáhnout u posluchačů schopnost praktické aplikace znalostí a teoretických poznatků při řešení úloh spojených s rozhodovacím procesem průmyslových firem v oblasti marketingové analýzy a strategie a všude tam, kde jsou rozhodovací procesy navázány na znalosti trhu a tržního prostředí.
Hlavní pozornost je věnována především marketingu průmyslových podniků, jejich okolí i jednotlivým nástrojům marketingového mixu.

Literature

KOTLER, P. and K., L. KELLER. Marketing Management. 14. vydání. Praha: Grada Publishing, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
LOŠŤÁKOVÁ, H. Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Praha: Grada, 2017. ISBN 978-80-271-0419-2.
VITALE, R., P. et al. Business-to-business marketing: analysis and practice. International ed. Upper Saddle River: Prentice Hall, 2011. ISBN 978-0-13-247905-9.

Advised literature

KOZEL, R. aj. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada Publishing, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6.
MACHKOVÁ, H. Mezinárodní marketing. 3. aktualizované a přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-2986-2.
KOZEL, R., VILAMOVÁ, Š. and M. PIECHA. The Use of Cluster Analysis in B2B Marketing Research. Košice: TU v Košiciach, 2014. ISBN 978-80-553-1764-9.


Jazyk výuky čeština
Kód 654-2022
Zkratka PM
Název předmětu česky Průmyslový marketing
Název předmětu anglicky Industrial Marketing
Garantující katedra Katedra řízení průmyslových systémů
Garant předmětu doc. Ing. Šárka Vilamová, Ph.D.