Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Psychologie

Anotace

Obsahem předmětu jsou základní poznatky z oblasti psychologie z hlediska nákupního a spotřebního chování a marketingové komunikace.

Povinná literatura

PUGNEROVÁ, Michaela a kol. Psychologie. Praha: Grada, 2019. ISBN 978-80-271-0532-8 .
VÝROST, Josef a Ivan SLAMĚNÍK. Sociální psychologie. Praha: Grada, 2019. ISBN 978-80-247-5775-9 .
NOEL-HOEKSEMA, Susan a kol. Psychologie Atkinsonové a Hilgarda. Praha: Portál, 2012. ISBN 978-80-262-0083-3.

Doporučená literatura

CHADT, Karel. Psychologie trhu a chování spotřebitele. Praha: Wolters Kluwer, 2023. ISBN 978-80-7676-638-9.
JESENSKÝ, Daniel a kol. Marketingová komunikace v místě prodeje. Praha: Grada, 2020. ISBN 978-80-2711724-6.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Emoce v marketingu. Praha: Grada, 2014. ISBN 978-80-247-4843-6.


Jazyk výuky čeština, čeština
Kód 711-0538
Zkratka PS
Název předmětu česky Psychologie
Název předmětu anglicky Psychology
Garantující katedra Katedra společenských věd
Garant předmětu Mgr. Jana Matochová, Ph.D.