Literatura:
doporučené studijní materiály:
Boyd A.: Příručka pro novináře - zpravodajství v rozhlase a televizi. Praha:
CNŽ, 1995 - kapitoly 4, 8, 16 ( psaní pro rozhlas, interview, moc médií,
svoboda, zodpovědnost)
Halada, J. - Osvaldová, B. a kol.: Praktická encyklopedie žurnalistiky. Praha:
Libri, 2002
Jirák, J. – Köpplová, B.: Média a společnost. Praha, Portál, 2003
Kolektiv: Zpravodajství v médiích. Praha: Karolinum, 2001
Kolektiv autorů: Dějiny českých médií v datech. Praha: Karolinum, 2003
Kunczik, M.: Základy masové komunikace. Praha: Karolinum 1995
Šmíd, Milan: Stručný slovník elektronických médií, UK Praha 1995
Hlavčáková, Svetlana: Agentúrna žurnalistika, Univerzita Komenského,
Bratislava 2001
Trunečková, Ludmila: Tiskové agentury, Karolinum, Praha 1997 (kapitoly 1, 2 a
4)
Russ-Mohl, S. Kompletní průvodce praktickou žurnalistikou, Grada 2005 –
překlad Hana
Bakičová
další doporučená literatura:
denní tisk (MF Dnes, LN, HN, Právo)
Reflex
Respekt
Týden
Ekonom
Euro
Marketing, média