Skip to main content
Skip header

Diploma Seminar A

Type of study Follow-up Master
Language of instruction Czech
Code 116-0325/01
Abbreviation DSA
Course title Diploma Seminar A
Credits 2
Coordinating department Department of Marketing and Business
Course coordinator doc. Ing. Šárka Velčovská, Ph.D.

Subject syllabus

1. Lectures are not part of the course,
2. Due to the individual focus of the topics of diploma theses and the specificity of the conditions of each solution, consultations are conducted individually according to the needs of the student and the stage of work on the solved diploma project.

Literature

References are individual based on the topic of diploma work.
KAPOUNOVÁ, Jana a Pavel KAPOUN. Bakalářská a diplomová práce: od zadání po obhajobu. Praha: Grada, 2017. 136 s. ISBN 978-80-271-0079-8.
MALHOTRA, Naresh K. Marketing Research. An Applied Approach. 7th ed. New Jersey: Prentice Hall, 2019. 888 s. ISBN 978-1292265636.
Citační norma ČSN ISO 690:2022 - Bibliografické citace.
Směrnice č. EkF_SME_07_004 děkana EkF VŠB-TU Ostrava o zásadách pro vypracování závěrečných prací [online]. Dostupné z: https://dokumenty.vsb.cz/.

Advised literature

KRČÁL, Martin a Zuzana TEPLÍKOVÁ. Naučte (se) citovat. Blansko: Citace.com, 2014. 46 s. ISBN 978-80-260-6074-1.
ŠIROKÝ, Jan. Psaní a prezentace odborných textů. Praha: Leges, 2019. 200 s. ISBN 978-80-7502-340-7.
TAHAL, Radek et al. Marketingový výzkum. Postupy, metody, trendy, 2. vyd. Praha: Grada, 2022. 296 s. ISBN 978-80-271-3535-6.