KOTLER, P. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Praha: Management Press, 2003. 203 s.
ISBN 80-7261-082-1.
KARLÍČEK, M., ZAMAZALOVÁ, M. a kol. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009. 176 s.
ISBN 978-80-245-1601-1.
HESKOVÁ, M., ŠTARCHOŇ, P. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009. 180 s.
ISBN 978-80-245-1520-5.
VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008. 232 s.
ISBN 978-80-247-2721-9.
MACHKOVÁ, H. Mezinárodní marketing. 2. rozš. A přeprac. vyd. Praha: Grada Publishing, 2006. 205 s.
ISBN 80-247-1678-X.
ŠTRACH, P. Mezinárodní management. Praha: Grada Publishing, 2009. 167 s.
ISBN 978-80-247-2987-9.
REKTOŘÍK, J., ŠELEŠOVSKÝ, J., a kol. Jak řídit kraj, město, obec: rukověť územní samosprávy. II. díl, Finance, rozpočty, účetnictví, veřejná kontrola. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2002. 178 s.
ISBN 80-210-2955-2.
VILAMOVÁ, Š. Jak získat finanční zdroje Evropské unie. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2004. 196 s.
ISBN 80-247-0828-0.
ŠPOK, R. Rozvoj územní veřejné správy v souvislosti se vstupem České republiky do Evropské unie. 1. vyd. Praha: Ministerstvo vnitra ČR, 2004. 207 s.
ISBN 80-239-4100-3.
Zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů.
Zákon č. 129/2000 Sb., o krajích, ve znění pozdějších předpisů.
Týdeník Ekonom.
ISSN 1210-0714 .
Moderní obec.
ISSN 1211-0507 .
Obec a finance.
ISSN 1212-1363 .
Veřejná správa.
ISSN 0027-8009 .