Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Slaďování pracovního a rodinného/ osobního života a efektivní time-management

Už jste se setkali s pojmem work-life balance? Řešíte problém, jak stihnout práci, rodinu, osobní život a přitom být v pohodě? Přijďte na náš workshop, kde se dozvíte rady a tipy, jak vše zvládnout, jak Vám může pomoci time management a také si vyzkoušíte pár praktických cvičení na psychohygienu.

Na workshopu se mimo jiné dozvíte

  • Proč je důležité mít osobní/profesní život v harmonii?
  • Proč je důležitá prevence? (ve slaďování, ve vztazích, proti syndromu vyhoření?).
  • Efektivní time management v kostce (naše hodnoty, naše priority, naše cíle..).
  • Komunikace - proč je důležitá u slaďování? (motivace, organizace, delegování).
  • Sebevědomí - proč je důležitá sebedůvěra a seberespekt? (jak si určit “svůj prostor”).

A také si vyzkoušíte praktická cvičení na psychohygienu.

Přihlašovat se můžete zde.