Datum: 19. října 2009
Místo: přednáškový sál VTPO, Technologická 352/2, 708 00 Ostrava Pustkovec
Začátek: ve 14:00
Více informací: www/pi.cpit.vsb.cz/files/novinky/sales_guru-01.pdf
Seminář nastíní základní principy segmentace zákazníků z pohledu obchodního potenciálu s využitím metodiky Towers Consulting spol. s r.o. Účastníci budou mít možnost si za pomoci jednoduchého nástroje analyzovat, jak je distribuována jejich obchodní aktivita a zároveň si navrhnou změny, které je potřeba učinit pro lepší vytěžení potenciálu jejich zákaznického portfolia. Cílem semináře není hluboce představit jednotlivé nástroje pro řízení obchodní aktivity, ale pomoci jednotlivým účastníkům definovat „QUICK WIN" strategii s okamžitým dopadem na reálný byznys.
Seminář bude veden workshopovým způsobem a počítá s aktivitou jednotlivých účastníků.
Hlubší témata bude možné diskutovat v rámci následného networkingu.