1. Význam, postavení a základní pojmy strategického managementu.
2. Metody prognózování, význam prognóz, základní vývojové tendence současnosti.
3. Principy strategického řízení, modely procesu tvorby strategií.
4. Poslání podniku, podnikové cíle, vize, filosofie podniku.
5. Analýza vnějšího prostředí.
6. Analýza vnitřního prostředí.
7. Finanční analýza a finanční plánování v rámci podnikové strategie.
8. Způsob výběru typu strategií (postup, metody).
9. Implementace strategií - jednotlivé kroky.
10. Funkční strategie.
11. Riziko a krize v podmínkách strategie firmy.
12. Současné manažerské přístupy jako součást strategického řízení.
13. Inovační proces a inovační strategie.
14. Strategie multinacionálních a transnacionálních firem v podmínkách postupující globalizace.
2. Metody prognózování, význam prognóz, základní vývojové tendence současnosti.
3. Principy strategického řízení, modely procesu tvorby strategií.
4. Poslání podniku, podnikové cíle, vize, filosofie podniku.
5. Analýza vnějšího prostředí.
6. Analýza vnitřního prostředí.
7. Finanční analýza a finanční plánování v rámci podnikové strategie.
8. Způsob výběru typu strategií (postup, metody).
9. Implementace strategií - jednotlivé kroky.
10. Funkční strategie.
11. Riziko a krize v podmínkách strategie firmy.
12. Současné manažerské přístupy jako součást strategického řízení.
13. Inovační proces a inovační strategie.
14. Strategie multinacionálních a transnacionálních firem v podmínkách postupující globalizace.