Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Mezinárodní marketing

Summary


Na základě znalostí obecných principů marketingu postihnout specifika mezinárodního marketingového prostředí tak, aby bylo mož-né definovat mezinárodní marketingové cíle a taktiku firmy. V souladu s tím rozhodnout o formě vstupu na zahraniční trh a o přizpůsobení marketingového mixu cílovému trhu.

Literature

Cateora, P.: International Marketing. IRWIN, Illinois 1987, ISBN 0-256-03640-3 , 879 stran
Ďaďo, J.: Mezinárodní marketing. ESOX Banská Bystrica 1997, ISBN 80-967599-0-6, 189 stran
Foret, M. :Evropské marketingové prostředí. Computer Press Praha 1999, ISBN 80-7226-203-3, 99 stran
Ghertman, M. : Nadnárodní společnosti. Editio Q Praha 1996, ISBN 80-86009-06-8, 117 stran
Kassay, Š. :Marketingová strategie korporace. Strateg Bratislava 2000, ISBN 80-9679-7-4, 168 stran
Kauerová, L., Vilamová, Š. : Mezinárodní marketing. VŠB-TU Ostrava 2000, ISBN 80-7078-818-6,79 stran
Kotrbová, H. :Mezinárodní marketing, VŠE Praha, 1995, 133 stran
Kulhavý, E. : Mezinárodní marketing. Babtex Praha 1992, ISBN 80-90144-0-3, 225 stran
Kulhavý, E. : Skici k marketingu. Victoria Publishing Praha 1994, ISBN
Machková, H. : Mezinárodní marketing. VŠE Praha 1998, 192 stran
Ollivier, A. : Mezinárodní marketing. Editio Q Praha 1996, ISBN 80-86009-09-2,118 stran
Urban, E. : Mezinárodní marketing. Alfa Bratislava1992, ISBN 80- 05-01078-8, 145 stran

Advised literature

No advised literature has been specified for this subject.


Jazyk výuky čeština, čeština
Kód 116-0020
Zkratka MezMar
Název předmětu česky Mezinárodní marketing
Název předmětu anglicky International Marketing
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant předmětu doc. Ing. Lenka Kauerová, CSc.