Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Business Marketing

Summary

Cíle předmětu je identifikovat specifika business marketingu, kategorizovat typy nákupního chování na business trzích a aplikovat nástroje marketingového mixu na business trzích. Studenti jsou rovněž seznámeni se zásadami segmentace business trhů.

Literature

ALLOT, Philip. Integrated Business to Business Marketing. London: John Hunt Publishing, 2022. ISBN 9781789047790 .
BRENNAN, Ross, CANNING, Louise a McGRATH, Helen. Business-to-Business Marketing. London: SAGE Publications, 2024. ISBN 9781529791501 .
LOŠŤÁKOVÁ, Hana. Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Praha: Grada, 2017. 320 s. ISBN 978-80-271-0419-2.

Advised literature

HALL, Simon. Innovative B2B Marketing. London: Kogan Page, 2022. ISBN 781398604780.
MAKHITA, K. M., CANT, Michael Colin a THERON, Danie. Business-to-Business Marketing. 1st ed. Cape Town: Juta, 2016. pp. 352. ISBN 978-1-48512-122-0 .
MONCZKA, Robert et al. Purchasing and Supply Change Management. 6th ed. Mason: Cengage Learning, 2016. 888 p. ISBN 9781285869681.


Jazyk výuky čeština, angličtina, čeština
Kód 116-0315
Zkratka BM
Název předmětu česky Business Marketing
Název předmětu anglicky Business Marketing
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant předmětu doc. Ing. Vojtěch Spáčil, CSc.