Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Management kvality

Summary

Předmět představuje úvod do problematiky managementu kvality. Objasňuje pojetí jakosti, zákaznické a společenské požadavky na jakost, ekonomické aspekty jakosti, faktory ovlivňující jakost. Vymezuje cíle a přístupy managementu kvality. Charakterizuje principy a obsah systémů managementu kvality dle mezinárodních standardů ISO. Je taktéž zaměřen na zvládnutí jednoduchých nástrojů pro analýzu procesů a postupů pro měření spokojenosti zákazníků.

Literature

BLECHARZ, Pavel. Řízení a zlepšování kvality. Praha: Ekopress, 2023. 206 s. ISBN 978-80-87865-83-5.
FILIP, Ludvík. Efektivní řízení kvality. Praha: Pointa, 2019. 248 s. ISBN 9788090753051.
JANÁČEK, Julius. Statistika jednoduše. Praha: Grada, 2022. 120 s. ISBN 978-80-271-1738-3.

Advised literature

BLANCHARD, Ken. Vedení na vyšší úrovni. Praha: Pragma, 2020. 416 s. ISBN 978-80-242-6913-9 .
SETH, Godin. Tohle je marketing! Praha: Grada, 2019. 208 s. ISBN 978-80-271-2567-8.
TAHAL, Radek. Marketingový výzkum. Praha: Grada, 2022. 2. vyd. 296 s. ISBN 978-80-271-3535-6.


Jazyk výuky čeština, čeština
Kód 152-0387
Zkratka MAQ
Název předmětu česky Management kvality
Název předmětu anglicky Quality Management
Garantující katedra Katedra podnikové ekonomiky a práva
Garant předmětu doc. Dr. Ing. Pavel Blecharz