Keřkovský, M, Vykypěl, O. Strategické řízení: Teorie pro praxi. 2. vyd. Praha: C. H. Beck, 2006. 206 s. ISBN 80-7179-453-8
Johnson,G., Scholes,K.: Cesty k úspěšnému podniku. Computer Press, Praha 2000.
ISBN 80-7226-220-3
Prahalad, C.K.: Budoucnost konkurence : spoluvytváření jedinečné hodnoty se
zákazníkem. 277 s. Management Press . Praha 2005. ISBN 80-7261-126-7
Porter, M: Konkurenční výhoda : jak vytvořit a udržet si nadprůměrný výkon.
Victoria Publishing ,Praha, 1993 ISBN 80-85605-12-0
Mintzberg, H., Quinn, J. B.: Strategy Process. Dartmouth, Prentice Hall Inc.
1996 .
Kaplan, R. S., Norton D. P : Balanced Scorecard : strategický systém měření
výkonnosti podniku. 267 s. Management Press Praha 2000. ISBN 80-7261-032-5
Vlček,D, Chuchro, J: Modely a modelování : (podpora strategických rozhodovacích
procesů) - 1. vyd.. - Ostrava : Vysoká škola báňská, 1999. - 207 s. ISBN
80-7078-621-3