1. Management jakosti, koncepce systémů jakosti, odvětvové standardy.
2. TQM a jejich aplikace v dopravě.
3. Klíčové procesy v systémech jakosti. Zabezpečování jakosti.
4. Úloha řídících pracovníků v systémech jakosti. Jakost a lidský faktor.
5. Ekonomické aspekty managementu jakosti. Plánování, regulace a zlepšování jakosti v dopravě.
6. Legislativa v oblasti jakosti.
7. Základní nástroje a metody pro analýzu dat a řízení jakosti.
8. Principy přístupu Evropské unie k zabezpečování jakosti a posuzování shody.
9. Auditování v systémech management jakosti.
10. Vazby jakosti dopravních systémů.
11. Management jakosti pro automobilový průmysl.
12. Kvalita v dopravě.
13. Kriteria pro hodnocení kvality.
14. Metody vícekriteriálního hodnocení kvality.
2. TQM a jejich aplikace v dopravě.
3. Klíčové procesy v systémech jakosti. Zabezpečování jakosti.
4. Úloha řídících pracovníků v systémech jakosti. Jakost a lidský faktor.
5. Ekonomické aspekty managementu jakosti. Plánování, regulace a zlepšování jakosti v dopravě.
6. Legislativa v oblasti jakosti.
7. Základní nástroje a metody pro analýzu dat a řízení jakosti.
8. Principy přístupu Evropské unie k zabezpečování jakosti a posuzování shody.
9. Auditování v systémech management jakosti.
10. Vazby jakosti dopravních systémů.
11. Management jakosti pro automobilový průmysl.
12. Kvalita v dopravě.
13. Kriteria pro hodnocení kvality.
14. Metody vícekriteriálního hodnocení kvality.