Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Management a marketing v dopravě a logistice

Anotace

Student se seznámí s procesem rozhodování, plánování, organizaci a tvorbou organizačních struktur. Dále se student seznámí s trhem a marketingovým prostředím, marketingovým mixem v dopravě a logistice. Po absolvování předmětu budou studenti schopni sestavit Business Plán, který představuje faktory úspěchu budoucího podnikání, možná rizika, finanční plán i časový harmonogram.

Povinná literatura

Blažek, L. Management, Organizování, rozhodování, ovlivňování - 2., rozšířené vydání. Praha: Grada, 2014, ISBN: 978-80-247-4429-2
Donelly H. James; Gibson L. James; Management. Praha: Grada, 1997, ISBN: 978-80-7169-422-9 
Kotler, F.; Marketing a management - 14. vydání. Praha: Grada, 2013, ISBN: 978-80-247-4150-5
Kotler, F.; Armstrong, G.; Marketing – 6. vydání. Praha: Grada, 2003, ISBN: 978-80-247-0513-2 
Marketing Week, Centaur Communication,London
http://www.marketingweek.com

Doporučená literatura

Kotler, F.; Armstrong, G.; Marketing – 6. vydání. Praha: Grada, 2003, ISBN: 978-80-247-0513-2 
Marketing Week, Centaur Communication,London
http://www.marketingweek.com


Jazyk výuky čeština, angličtina
Kód 342-3359
Zkratka MaMvDL
Název předmětu česky Management a marketing v dopravě a logistice
Název předmětu anglicky Management and marketing in transport and logistics
Garantující katedra Institut dopravy
Garant předmětu Ing. Jana Míková, Ph.D.