Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Management a marketing v dopravě a logistice

Typ studia bakalářské
Jazyk výuky čeština
Kód 342-3359/01
Zkratka MaMvDL
Název předmětu česky Management a marketing v dopravě a logistice
Název předmětu anglicky Management and marketing in transport and logistics
Kreditů 4
Garantující katedra Institut dopravy
Garant předmětu Ing. Jana Míková, Ph.D.

Osnova předmětu

1. Úvod do předmětu, základní pojmy, pojetí managementu
2. Rozhodování a princip volby
3. Plánování a plánovací proces
4. Motivace, motivační nástroje, řízení lidských zdrojů
5. Organizování, organizační struktury, vytváření organizačních struktur
6. Komunikace, vnitřní a vnější komunikační systémy
7. Kontrola, controlling, audit
8. Marketing, prostředí marketingu, trh a cílený marketing, typy nákupního chování
9. Marketingový mix – výrobek, cena
10. Marketingový mix – komunikace a stimulování prodeje, distribuce
11. Business Plán - Cíl, poslání, klíče k úspěchu, Přehled o společnosti,
12. Business Plán - Produkty a služby, Analýza trhu, Finanční plán, Cash flow
13. Business Plán - Strategie plánu a nástroje k jeho dosažení, SWOT analýza

E-learning

lms.vsb.cz

Povinná literatura

Blažek, L. Management, Organizování, rozhodování, ovlivňování - 2., rozšířené vydání. Praha: Grada, 2014, ISBN: 978-80-247-4429-2
Donelly H. James; Gibson L. James; Management. Praha: Grada, 1997, ISBN: 978-80-7169-422-9 
Kotler, F.; Marketing a management - 14. vydání. Praha: Grada, 2013, ISBN: 978-80-247-4150-5
Kotler, F.; Armstrong, G.; Marketing – 6. vydání. Praha: Grada, 2003, ISBN: 978-80-247-0513-2 
Marketing Week, Centaur Communication,London
http://www.marketingweek.com

Doporučená literatura

Kotler, F.; Armstrong, G.; Marketing – 6. vydání. Praha: Grada, 2003, ISBN: 978-80-247-0513-2 
Marketing Week, Centaur Communication,London
http://www.marketingweek.com