1. Úvod do předmětu, základní pojmy, pojetí managementu
2. Rozhodování a princip volby
3. Plánování a plánovací proces
4. Motivace, motivační nástroje, řízení lidských zdrojů
5. Organizování, organizační struktury, vytváření organizačních struktur
6. Komunikace, vnitřní a vnější komunikační systémy
7. Kontrola, controlling, audit
8. Marketing, prostředí marketingu, trh a cílený marketing, typy nákupního chování
9. Marketingový mix – výrobek, cena
10. Marketingový mix – komunikace a stimulování prodeje, distribuce
11. Business Plán - Cíl, poslání, klíče k úspěchu, Přehled o společnosti,
12. Business Plán - Produkty a služby, Analýza trhu, Finanční plán, Cash flow
13. Business Plán - Strategie plánu a nástroje k jeho dosažení, SWOT analýza
2. Rozhodování a princip volby
3. Plánování a plánovací proces
4. Motivace, motivační nástroje, řízení lidských zdrojů
5. Organizování, organizační struktury, vytváření organizačních struktur
6. Komunikace, vnitřní a vnější komunikační systémy
7. Kontrola, controlling, audit
8. Marketing, prostředí marketingu, trh a cílený marketing, typy nákupního chování
9. Marketingový mix – výrobek, cena
10. Marketingový mix – komunikace a stimulování prodeje, distribuce
11. Business Plán - Cíl, poslání, klíče k úspěchu, Přehled o společnosti,
12. Business Plán - Produkty a služby, Analýza trhu, Finanční plán, Cash flow
13. Business Plán - Strategie plánu a nástroje k jeho dosažení, SWOT analýza