Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Marketing

Summary

Marketing v tržní ekonomice. Vývoj marketingu jako podnikatelské filosofie.
Marketingové prostředí. Kupní chování zákazníků. Výzkum trhu. Marketingový mix.
Výrobek a výrobková politika. Cena a cenová politika. Distribuční cesty.
Komunikační mix.

Literature

MCCARTHY, E. – Základy marketingu, Praha : Victoria publ. 1995, 511 s.
MAJARO, J. – Základy marketingu, Praha : Grada, 1996 . 308 s.
TOMEK, J. – Marketing podniku, ALEKO, 1991
KITA, J. – Marketing odvětví, ES-EU Bratislava, 1992
KOTRBOVÁ, H. – Mezinárodní marketing, VŠE Praha, 1992
VLČEK, R. A KOL. –Management marketingu, inovací a kvality, VŠE Praha, 1992

Advised literature

[1] ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. 2., přeprac. a dopl. vyd. V Praze: C.H. Beck, 2010, xxiv, 499 s. Beckovy ekonomické učebnice. ISBN 978-80-7400-115-4
[2] KOTLER, Philip. Marketing. Praha: Grada, c2004, 855 s. ISBN 978-802-4705-132 


Jazyk výuky čeština, čeština
Kód 345-0528
Zkratka Mk
Název předmětu česky Marketing
Název předmětu anglicky Marketing
Garantující katedra Katedra mechanické technologie
Garant předmětu Ing. Libor Nečas, Ph.D.