Přednášky:
1. Historie Esportu (počátky, úvod do Esportu jako takového)
2. Esport dnes (současný stav Esportu, herní studia, turnaje)
3. Ekonomika věci (týmy, pohyb peněz, reklama)
4. Esport a vše kolem něj (stream, doping, VR, budoucnost)
5. Síťové technologie využívané v Esportu (protokoly, kvalita)
6. Síťové požadavky pro Esport (stream, multiplayer, STADIA)
7. Počítačová bezpečnost v Esportu a významné incidenty spojené s Esportem
8. Identita uživatele v internetu, ochrana osobních dat, problematika hesel a keyloggerů, elektronické licence, jejich správa a platby v prostředí internetu
9. Útoky za účelem odepření služby (DOS, DDOS)
10. Detekce cheatů a programů zvyšujících výkon sportovce, Pay for play služby, boostingové služby, farmaření a prodej eprostředků
11. Role AI v Esportu, základní algoritmy a principy.
12. Algoritmy AI
13. AI Bot, struktura, funkcionalita a tvorba
14. Možnosti AI ve hrách, příklady a ukázky
Cvičení na PC učebně:
1. Herní tituly, single/multi player, RPG, MMO, strategie, simulátory, Esport, atd.), rozdělení do skupiny výběr titulu, strategie tvorba týmu, určování rolí, založení platforem pro tým.
2. Tým play, turnajová platforma, admin část.
3. Stream, content, technika pro stream, software, vysílání.
4. Celistvý trénink týmů, streamování, rozbor médii, dosahy.
5. Simulace rychlosti linky a vliv na stream
6. Analýza datové komunikace v Esportu
7. Vektory infekce a možná prevence. Ukázka na připravených příkladech
8. Identita uživatele a problematika hesel. Tvorba a testování keyloggeru
9. Špionážní malware a sběr citlivých dat prostřednictvím skriptovacího frameworku
10. Útoky typu odepření služby (DOS), narušení tréningu esportovců
11. Základní evoluční principy a algoritmy, metody strojového učení
12. Neuronové sítě - použití v herní problematice
13. Použití AI ve hrách, hraní připravené hry, sběr dat
14. Sběr a analýza dat hry
1. Historie Esportu (počátky, úvod do Esportu jako takového)
2. Esport dnes (současný stav Esportu, herní studia, turnaje)
3. Ekonomika věci (týmy, pohyb peněz, reklama)
4. Esport a vše kolem něj (stream, doping, VR, budoucnost)
5. Síťové technologie využívané v Esportu (protokoly, kvalita)
6. Síťové požadavky pro Esport (stream, multiplayer, STADIA)
7. Počítačová bezpečnost v Esportu a významné incidenty spojené s Esportem
8. Identita uživatele v internetu, ochrana osobních dat, problematika hesel a keyloggerů, elektronické licence, jejich správa a platby v prostředí internetu
9. Útoky za účelem odepření služby (DOS, DDOS)
10. Detekce cheatů a programů zvyšujících výkon sportovce, Pay for play služby, boostingové služby, farmaření a prodej eprostředků
11. Role AI v Esportu, základní algoritmy a principy.
12. Algoritmy AI
13. AI Bot, struktura, funkcionalita a tvorba
14. Možnosti AI ve hrách, příklady a ukázky
Cvičení na PC učebně:
1. Herní tituly, single/multi player, RPG, MMO, strategie, simulátory, Esport, atd.), rozdělení do skupiny výběr titulu, strategie tvorba týmu, určování rolí, založení platforem pro tým.
2. Tým play, turnajová platforma, admin část.
3. Stream, content, technika pro stream, software, vysílání.
4. Celistvý trénink týmů, streamování, rozbor médii, dosahy.
5. Simulace rychlosti linky a vliv na stream
6. Analýza datové komunikace v Esportu
7. Vektory infekce a možná prevence. Ukázka na připravených příkladech
8. Identita uživatele a problematika hesel. Tvorba a testování keyloggeru
9. Špionážní malware a sběr citlivých dat prostřednictvím skriptovacího frameworku
10. Útoky typu odepření služby (DOS), narušení tréningu esportovců
11. Základní evoluční principy a algoritmy, metody strojového učení
12. Neuronové sítě - použití v herní problematice
13. Použití AI ve hrách, hraní připravené hry, sběr dat
14. Sběr a analýza dat hry