Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Počítačová grafika I

Summary

Jsou probírána zejména tato témata: zobrazovací řetězec, fotorealistické metody zobrazování (metoda sledování paprsku a radiositní metoda), objemové modelování a jeho apkikace a programování v OpenGL.

Literature

E. Sojka, Počítačová grafika II: metody a nástroje pro zobrazování 3D scén, VŠB-TU Ostrava, 2003 (ISBN 80-248-0293-7 ).

Advised literature

Tomas Akenine-Moller, Eric Haines, Naty Hoffman, Real-Time Rendering, Third Edition (Hardcover), AK Peters; 3 edition (July 31, 2008), 1045 pages, ISBN-10: 1568814240 , ISBN-13: 978-1568814247.

A.H. Watt, 3D Computer Graphics (3rd Edition), Addison Wesley, 1999, (ISBN: 0201398559).
D.Shreiner, M.Woo, J.Neider, T.Davis, OpenGL Architecture Review Board, OpenGL Programming Guide: The Official Guide to Learning OpenGL, version 2.1, Addison-Wesley, 2006.

J.D. Foley, A. van Dam, S.K. Feiner, J.F. Hughes, Computer Graphics: Principles and Practice in C (2nd Edition), Addison-Wesley Professional, 1995 (ISBN 0201848406).


Jazyk výuky čeština
Kód 460-4012
Zkratka PG I
Název předmětu česky Počítačová grafika I
Název předmětu anglicky Computer Graphics I
Garantující katedra Katedra informatiky
Garant předmětu doc. Dr. Ing. Eduard Sojka