1. Historie virtuální (VR) a rozšířené reality (AR)
2. Základní pojmy a teoretická východiska VR a AR
3. Webové rozhraní pro AR/VR
4. Nástroje pro tvorbu obsahu AR/VR
5. Technické prostředky AR/VR
6. Aplikační potenciál AR/VR v ekonomice, marketingu, retailu a logistice
7. Aplikační potenciál AR/VR ve zdravotnictví a systémech pro zlepšení kvality života
8. Industrial metaverse, Citiverse a další využití metaverse
9. Práce s 3D modely a 3D skenování
10. AR VR jako prostředek pro BIM, stavebnictví a architektuře
11. AR/VR v oblasti vzdělávání a zaškolování pracovníků
12. Nebezpečí spojená s AR/VR
13. Budoucnost a nastupující technologie v oblasti AR/VR
2. Základní pojmy a teoretická východiska VR a AR
3. Webové rozhraní pro AR/VR
4. Nástroje pro tvorbu obsahu AR/VR
5. Technické prostředky AR/VR
6. Aplikační potenciál AR/VR v ekonomice, marketingu, retailu a logistice
7. Aplikační potenciál AR/VR ve zdravotnictví a systémech pro zlepšení kvality života
8. Industrial metaverse, Citiverse a další využití metaverse
9. Práce s 3D modely a 3D skenování
10. AR VR jako prostředek pro BIM, stavebnictví a architektuře
11. AR/VR v oblasti vzdělávání a zaškolování pracovníků
12. Nebezpečí spojená s AR/VR
13. Budoucnost a nastupující technologie v oblasti AR/VR