Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Strategický management

Anotace

Předmět je zaměřen na pochopení podstaty strategického myšlení, strategického chování podnikatelských subjektů, osvojení vybraných metod a přístupů strategické analýzy. Seznamuje se strategiemi na jednotlivých úrovních řízení podniku a vytváří základy pro jejich úspěšnou formulaci a implementaci.

Povinná literatura

1. Johnson, G.; Scholes, K. Cesty k úspěšnému podniku. Praha: Computer Press, 2000.
2. Dedouchová, M. Strategie podniku. Praha: C. H. Beck, 2001.

Doporučená literatura

1. Sedláčková, H.; Buchta, K. Strategická analýza. Praha: C. H. Beck, 2006.
2. Keřkovský, M.; Vykypěl, O. Strategické řízení – teorie pro praxi. Praha: C. H.
Beck, 2006.


Jazyk výuky čeština
Kód 634-0802
Zkratka SM
Název předmětu česky Strategický management
Název předmětu anglicky Strategic Management
Garantující katedra Katedra ekonomiky a managementu v průmyslu
Garant předmětu prof. Ing. Radim Lenort, Ph.D.