1. Pojem a podstata TQM. Základní principy TQM.
2. Charakteristika základních modelů TQM ve světě. EFQM Model Excelence jako báze pro rozvoj systémů managementu organizací.
3. Rozvoj lidských zdrojů jako báze TQM.
4. Partnerství se zainteresovanými stranami a dodavateli – procesy a metody. 5. Řízení procesů v organizacích, jejich měření a monitorování.
6. Benchmarking a jeho aplikace v organizaci.
7.Měření spokojenosti a loajality externích zákazníků.
8. Sebehodnocení, postupy a techniky. Logický rámce RADAR a jeho uplatňování.
9. Další přístupy k vyhledávání silných a slabých stránek organizací.
10. Měření výkonnosti procesů, systémů managementu a organizací. Balanced Scorecard a jeho aplikace.
11. Metodologie neustálého zlepšování.
12. Programy Six Sigma a jejich aplikace.
13.-14. Integrované systémy managementu a rozvojové trendy managementu jakosti.
2. Charakteristika základních modelů TQM ve světě. EFQM Model Excelence jako báze pro rozvoj systémů managementu organizací.
3. Rozvoj lidských zdrojů jako báze TQM.
4. Partnerství se zainteresovanými stranami a dodavateli – procesy a metody. 5. Řízení procesů v organizacích, jejich měření a monitorování.
6. Benchmarking a jeho aplikace v organizaci.
7.Měření spokojenosti a loajality externích zákazníků.
8. Sebehodnocení, postupy a techniky. Logický rámce RADAR a jeho uplatňování.
9. Další přístupy k vyhledávání silných a slabých stránek organizací.
10. Měření výkonnosti procesů, systémů managementu a organizací. Balanced Scorecard a jeho aplikace.
11. Metodologie neustálého zlepšování.
12. Programy Six Sigma a jejich aplikace.
13.-14. Integrované systémy managementu a rozvojové trendy managementu jakosti.