1. – 2. Role a význam lidského faktoru v systémech jakosti s přihlédnutím k současným globálním podmínkám. Řízení lidských zdrojů, vývoj, pojetí, význam.
3. – 4. Význam personálního řízení v systémech jakosti. Realizace a hlavní
úkoly současného personálního řízení v rámci podnikového řízení. Jakost a
spolehlivost lidského výkonu. Podmínky efektivního využívání lidských zdrojů v
procesu řízení jakosti.
5. – 6. Systém řízení lidských zdrojů dle požadavků ČSN EN ISO 9000:2000
(základní principy), člověk v systémech řízení jakosti dle novely ČSN EN ISO
9001:2001.
7. Výchova a vzdělávání pracovníků k jakosti (kap. 6). Efektivnost
výcviku a možnosti monitoringu.
8. – 9. Úloha vrcholového vedení a vedoucích pracovníků při zabezpečování
jakosti. Motivace, komunikace a informovanost v systémech jakosti.
10.-11.Týmová práce při řízení jakosti, tvůrčí tým. Formy týmových činností v
oblasti zabezpečování jakosti (Kroužky jakosti, KAIZEN).
12. Podniková kultura a TQM. Stěžejní atributy výstavby TQM. Systémy
řízení lidských zdrojů a EFQM Model Excellence.
13.–14.Znalostní řízení jako součást komplexní podnikové integrace. Od učící se organizace ke znalostní společnosti. Odborná způsobilost a hodnocení zaměstnanců. Role a význam personální certifikace.
3. – 4. Význam personálního řízení v systémech jakosti. Realizace a hlavní
úkoly současného personálního řízení v rámci podnikového řízení. Jakost a
spolehlivost lidského výkonu. Podmínky efektivního využívání lidských zdrojů v
procesu řízení jakosti.
5. – 6. Systém řízení lidských zdrojů dle požadavků ČSN EN ISO 9000:2000
(základní principy), člověk v systémech řízení jakosti dle novely ČSN EN ISO
9001:2001.
7. Výchova a vzdělávání pracovníků k jakosti (kap. 6). Efektivnost
výcviku a možnosti monitoringu.
8. – 9. Úloha vrcholového vedení a vedoucích pracovníků při zabezpečování
jakosti. Motivace, komunikace a informovanost v systémech jakosti.
10.-11.Týmová práce při řízení jakosti, tvůrčí tým. Formy týmových činností v
oblasti zabezpečování jakosti (Kroužky jakosti, KAIZEN).
12. Podniková kultura a TQM. Stěžejní atributy výstavby TQM. Systémy
řízení lidských zdrojů a EFQM Model Excellence.
13.–14.Znalostní řízení jako součást komplexní podnikové integrace. Od učící se organizace ke znalostní společnosti. Odborná způsobilost a hodnocení zaměstnanců. Role a význam personální certifikace.