1. Systémy managementu kvality – charakteristika základního souboru norem ISO řady 9000, požadavky normy ISO 9001 – příklady praxe.
2. Požadavky normy ISO 9001, příklady praxe - pokračování.
3. Základní principy managementu kvality dle ISO řady 9000 a možnosti jejich naplňování v souladu s požadavky ISO 9001.
4. Požadavky a doporučení na řízení dokumentace v systémech managementu kvality dle ISO 9001 a ISO/TR 10013, příručka kvality.
5. Management rizik, základní charakteristika, postupy.
6. Procesní řízení v systémech managementu kvality dle ISO 9001, základní charakteristiky, principy, definování kritérií procesního řízení a tvorba procesní mapy – část 1.
7. Procesní řízení v systémech managementu kvality dle ISO 9001, základní charakteristiky, principy, definování kritérií procesního řízení a tvorba procesní mapy – část 2.
8. Management zdrojů – řízení lidských zdrojů (karta pracovního místa), hodnocení účinnosti výcviku (ISO 10015) a hodnocení dodavatelů.
9. Hodnocení spokojenosti zákazníků a zaměstnanců, postupy a metodiky. Proces vyřizování stížností a reklamací (ISO 10002 a 10003).
10. Auditováni systému managementu kvality, principy a postupy (ISO 19011), plán a program auditu.
11. Neustálé zlepšování v systémech managementu kvality, nápravná a preventivní opatření.
12. Přezkoumání systému managementu kvality dle ISO 9001.
13. Norma ISO 9004 – Řízení udržitelného úspěchu organizace.
14. Rozdíly v požadavcích ISO 9001 a ISO/TS 16 949.
2. Požadavky normy ISO 9001, příklady praxe - pokračování.
3. Základní principy managementu kvality dle ISO řady 9000 a možnosti jejich naplňování v souladu s požadavky ISO 9001.
4. Požadavky a doporučení na řízení dokumentace v systémech managementu kvality dle ISO 9001 a ISO/TR 10013, příručka kvality.
5. Management rizik, základní charakteristika, postupy.
6. Procesní řízení v systémech managementu kvality dle ISO 9001, základní charakteristiky, principy, definování kritérií procesního řízení a tvorba procesní mapy – část 1.
7. Procesní řízení v systémech managementu kvality dle ISO 9001, základní charakteristiky, principy, definování kritérií procesního řízení a tvorba procesní mapy – část 2.
8. Management zdrojů – řízení lidských zdrojů (karta pracovního místa), hodnocení účinnosti výcviku (ISO 10015) a hodnocení dodavatelů.
9. Hodnocení spokojenosti zákazníků a zaměstnanců, postupy a metodiky. Proces vyřizování stížností a reklamací (ISO 10002 a 10003).
10. Auditováni systému managementu kvality, principy a postupy (ISO 19011), plán a program auditu.
11. Neustálé zlepšování v systémech managementu kvality, nápravná a preventivní opatření.
12. Přezkoumání systému managementu kvality dle ISO 9001.
13. Norma ISO 9004 – Řízení udržitelného úspěchu organizace.
14. Rozdíly v požadavcích ISO 9001 a ISO/TS 16 949.