1. Význam lidského faktoru v managementu kvality.
2. Systém řízení lidských zdrojů dle požadavků systému managementu kvality. Komplexní podniková integrace.
3. Vývoj strategie vzdělávání v podniku. Filosofie učícího se podniku. Znalostní organizace.
4. Formy a struktury vzdělávání pracovníků ke kvalitě. Měření a hodnocení efektivnosti výcviku.
5. Úloha vrcholového vedení v managementu kvality a delegace pravomocí. Vedení lidí (leadership), styly vedení.
6. Komunikace v systémech managementu kvality. Moderní komunikační kanály.
7. Motivace zaměstnanců. Motivační programy, měření jejich účinnosti.
8. Spokojenost zaměstnanců, měření, vyhodnocování. Loajalita a angažovanost.
9. Osobní kvalita jedince jako podstata kvality organizace. Individuální charakteristiky jedince, různé strategie spolupráce. Průmysl 4.0.
10. Etické principy podnikových systémů řízení.
11. Týmová práce a její formy v managementu kvality (Kroužky jakosti, KAIZEN, 5 S, IIP).
12. Podniková kultura, její vztah k systému managementu kvality.
13. Systém řízení Baťa.
14. Společenská odpovědnost organizací (CSR), vztah k systému managementu kvality, měření standardy. Koncepce vytváření sdílené hodnoty (CSV).
2. Systém řízení lidských zdrojů dle požadavků systému managementu kvality. Komplexní podniková integrace.
3. Vývoj strategie vzdělávání v podniku. Filosofie učícího se podniku. Znalostní organizace.
4. Formy a struktury vzdělávání pracovníků ke kvalitě. Měření a hodnocení efektivnosti výcviku.
5. Úloha vrcholového vedení v managementu kvality a delegace pravomocí. Vedení lidí (leadership), styly vedení.
6. Komunikace v systémech managementu kvality. Moderní komunikační kanály.
7. Motivace zaměstnanců. Motivační programy, měření jejich účinnosti.
8. Spokojenost zaměstnanců, měření, vyhodnocování. Loajalita a angažovanost.
9. Osobní kvalita jedince jako podstata kvality organizace. Individuální charakteristiky jedince, různé strategie spolupráce. Průmysl 4.0.
10. Etické principy podnikových systémů řízení.
11. Týmová práce a její formy v managementu kvality (Kroužky jakosti, KAIZEN, 5 S, IIP).
12. Podniková kultura, její vztah k systému managementu kvality.
13. Systém řízení Baťa.
14. Společenská odpovědnost organizací (CSR), vztah k systému managementu kvality, měření standardy. Koncepce vytváření sdílené hodnoty (CSV).