1. Principy a koncepce moderních systémů managementu kvality.
2. Aplikace principů vůdcovství v systémech managementu kvality.
3. Odpovědnost vrcholového vedení v systémech managementu kvality.
4. Benchmarking – význam a využití v managementu kvality.
5. Měření spokojenosti zákazníků – význam a postupy.
6. Měření loajality zákazníků – význam a postupy.
7. Programy partnerství s dodavateli
8. Měření výkonnosti procesů, systém§ managementu a organizací.
9. EFQM Model Excelence – podstata a kritéria.
10. Sebehodnocení organizací – význam a postupy.
11. Hodnotící rámec RADAR a jeho aplikace v managementu kvality.
12. Požadavky automobilového průmyslu na systémy managementu kvality, část I
13. Požadavky automobilového průmyslu na systémy managementu kvality, část II
14. Integrace systémů managementu- podstata a postupy.
2. Aplikace principů vůdcovství v systémech managementu kvality.
3. Odpovědnost vrcholového vedení v systémech managementu kvality.
4. Benchmarking – význam a využití v managementu kvality.
5. Měření spokojenosti zákazníků – význam a postupy.
6. Měření loajality zákazníků – význam a postupy.
7. Programy partnerství s dodavateli
8. Měření výkonnosti procesů, systém§ managementu a organizací.
9. EFQM Model Excelence – podstata a kritéria.
10. Sebehodnocení organizací – význam a postupy.
11. Hodnotící rámec RADAR a jeho aplikace v managementu kvality.
12. Požadavky automobilového průmyslu na systémy managementu kvality, část I
13. Požadavky automobilového průmyslu na systémy managementu kvality, část II
14. Integrace systémů managementu- podstata a postupy.