Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Strategický management

Summary

Předmět je zaměřen na pochopení podstaty strategického myšlení, strategického chování podnikatelských subjektů, osvojení vybraných metod a přístupů strategické analýzy průmyslových podniků. Seznamuje se strategiemi na jednotlivých úrovních řízení průmyslového podniku a vytváří základy pro jejich úspěšnou formulaci a implementaci.

Literature

LHOTSKÝ, J. Strategický management: jak zajistit budoucí úspěch podniku. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-3295-1.
Studijní opora Strategický management: http://katedry.fmmi.vsb.cz/Opory_FMMI/634/Strategicky%20management.pdf
ZUZÁK, R. Strategické řízení podniku. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2011. ISBN 978-80-247-4008-9.
LYNCH, R. Strategic Management. Harlow: Pearson, 2015. ISBN 9781292064666 .

Doporučená literatura

GILAD, B. Strategické válečné hry v podnikání, jak firmy mohou zásadně zlepšit své strategie a překonat konkurenci. 1. vyd. Praha: Management Press, 2010. ISBN 978-80-7261-216-1.


Jazyk výuky angličtina, čeština
Kód 654-3003
Zkratka SM
Název předmětu česky Strategický management
Název předmětu anglicky Strategic Management
Garantující katedra Katedra řízení průmyslových systémů
Garant předmětu doc. Ing. Šárka Vilamová, Ph.D.