Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Marketingový výzkum

Anotace

Sociálně ekologická koncepce marketingu. Možnosti a omezení vnějšími podmínkami
trhu, kulturou, ekonomickou a politickou situací. Marketingový mix a jeho vliv
na nákupní chování. Vliv skupin, životního způsobu a sociálních zkušeností na
spotřební chování. Metody, procedury a techniky výzkumu, vymezení souboru.
Přínos výzkumu pro plánování strategie firmy.

Povinná literatura

Bárta, V. - Bártová,M.: Marketingový výzkum trhu, Praha 1991
Světlík, J.: Marketing - cesta k trhu, Zlín 1994
Svoboda, H.: Moderní statistika, Praha 1977
Svobodová, H.: Marketingový výzkum, skripta VŠB Ostrava 1995
Whiteley, K. C.: Podnik řízený zákazníkem, Victoria publi., 1995

Doporučená literatura

K tomuto předmětu nebyla specifikována doporučená literatura.


Jazyk výuky čeština, čeština, čeština, čeština, čeština
Kód 711-0603
Zkratka
Název předmětu česky Marketingový výzkum
Název předmětu anglicky Marketing Research
Garantující katedra Katedra společenských věd
Garant předmětu PhDr. Anna Papřoková, Ph.D.