1. DEDOUCHOVÁ, M. Strategie podniku. Praha: C.H. Beck. 2001. 256 s. ISBN 80-7179-603-4.
2. FOTR, J., SOUČEK, I. Podnikatelský záměr a investiční rozhodování. Praha: Grada Publishing. 2005. ISBN 80-247-0939-2.
3. JIRÁSEK, J.A. Strategie: Umění podnikatelských vítězství. 2. Vyd. Praha: Professional Publishing. 2003. 183 s. ISBN 80-86419-46-0.
4. KEŘKOVSKÝ, M., VYKYPĚL, O. Strategické řízení: Teorie pro praxi. 2. Vyd. Praha: C.H. Beck. 2006. 206 s. ISBN 80-7179-453-8.
5. SEDLÁČKOVÁ, H. Strategická analýza. 1. Vyd. Praha: C.H. Beck. 2000. 101 s. ISBN 80-7179-422-8.
6. SOUČEK, Z. Úspěšné zavádění strategického řízení firmy. 1. Vyd. Praha: Professional Publishing. 2003. 213 s. ISBN 80-86419-47-9.
7. SLAVIK, Š. Strategické riadenie podniku. Bratislava: Sprint 1999. 285 s. ISBN 80-88848-41-5.
8. SLÁVIK, Š. a kol. Strategický management: Prípadové štúdie. Bratislava: Ekonóm 2001. ISBN 80-225-1857-3 .