Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Marketing služeb

Anotace

Předmět je zaměřen na specifika trhu služeb, proces marketingového řízení a využití marketingových nástrojů v organizacích služeb. Předmět vychází ze srovnání využití nástrojů, metod a postupů v marketingu služeb a marketingu spotřebního zboží. Důraz je kladen na vysvětlení rozšířeného marketingového mixu a jeho využití v organizacích služeb v teoretické i praktické rovině.

Povinná literatura

KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of Marketing. London: Pearson Education, 2017. 736 p. ISBN 978-0134492513 .
RAŠOVSKÁ, Ida a Kateřina RYGLOVÁ. Management kvality v cestovním ruchu. Praha: Grada, 2017. 192 s. ISBN 978-80-247-5021-7.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb - efektivně a moderně. 2. aktual. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2014. 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.

Doporučená literatura

JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada, 2012. 320 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
KOTLER, Philip a Kevin KELLER. Marketing management. Přel. T. Juppa. 14. vyd. Praha: Grada, 2013. 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
ZEITHAML, V., M. J. BITNER and D. GREMLER. Services Marketing. 7th ed. New York: McGraw-Hill Education, 2018. 544 p. ISBN 978-0078112102 .


Jazyk výuky čeština, čeština, čeština, angličtina
Kód 116-0303
Zkratka MS
Název předmětu česky Marketing služeb
Název předmětu anglicky Services Marketing
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant předmětu Ing. Pavlína Kozáková, Ph.D.