Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku
Název projektu
Podpora pedagogické kreativity akademických pracovníků
Kód
RPP2020/120
Předmět výzkumu
Kreativita je schopnost (dovednost) vyžadovaná v mnoha povoláních a je jednou z měkkých kompetencí. Projekt řeší inovaci předmětu Pedagogická psychologie a Obecná a srovnávací pedagogika. V rámci projektu bude vytvořena učební pomůcka - Pracovní sešit, jehož součástí bude diagnostika úrovně kreativity vysokoškolského učitele. Pomocí tohoto pracovního sešitu se učitelé seznámí s teorií kreativity, to znamená s formami kreativity, jejich rozpoznáváním a dalším rozvíjením a prohlubováním. Prostřednictvím vytvořeného testu si ověří míru vlastní kreativity a seznámí se s překážkami, které mohou kreativitě bránit. Vychází se z předpokladu, že pouze ten pedagog, který je do určité míry kreativní je schopen rovněž rozvíjet kreativitu u svých studentů. S těmito nástroji budou následně seznámeni pedagogové VŠB i jiní učitelé, aby je mohli využívat ve vlastní výuce.
Rok zahájení
2020
Rok ukončení
2020
Poskytovatel
Projekty FRVŠ (MŠMT)
Kategorie
Obecná forma
Typ
Projekty FRVŠ, RPP projekty
Řešitel
Zpět na seznam