Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku
Platnost příspěvku skončila 29. 11. 2020!

Náborovou kampaň Fakulty strojní ocenili marketingoví experti třemi zlaty

Náborovou kampaň Fakulty strojní ocenili marketingoví experti třemi zlaty
Fakulta strojní VŠB-TUO uspěla už čtvrtým rokem po sobě v prestižní reklamní soutěži Česká cena za PR. Letošní úspěch byl mimořádný – ze čtyř nominací si kampaň V hlavní roli strojař odnesla tři první místa.

Náborovou kampaň V hlavní roli strojař ocenila odborná porota ve třech kategoriích – Průmysl, Firemní publikace – webové stránky a Digitální komunikace. Experti z oblasti PR a marketingu kvitovali nejen kreativní myšlenky kampaně, ale také její profesionální provedení a výsledek. Fakultě strojní se totiž podařilo během prvního kola přijímacího řízení navýšit počet přihlášených uchazečů o více než 20 %.

Slavnostní vyhlášení prestižních se cen letos kvůli doznívající pandemické situaci uskutečnilo netradičně online. Zástupci Fakulty strojní a kreativní agentury Action Please, jež má kampaň na starosti, proto vyhlášení sledovali jen na dálku ze svých obrazovek.

Foto: archiv APRA

Vloženo: 18. 6. 2020
Kategorie:  Aktuality
Útvar: 300 - Děkanát FS
Zpět