Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Média, komunikace, propagace

Oddělení mediálních vztahů a komunikace

  • zajišťuje externí komunikaci univerzity a dohlíží na ni, zajišťuje budování dobrého jména univerzity a informování veřejnosti o aktivitách univerzity (tisková prohlášení, tiskové zprávy, reakce na mediální dotazy, poskytování informací médiím v souladu s interními směrnicemi),
  • zajišťuje roli a funkci tiskového mluvčího,
  • buduje vztahy s médii, organizuje tiskové konference, briefingy a setkání s novináři,
  • monitoruje mediální pokrytí univerzity, připravuje a realizuje mediální plán,
  • zajišťuje krizovou komunikaci univerzity a zajišťuje reakce na případné negativní zprávy (příprava a správa krizového komunikačního plánu, koordinace postupů a školení),
  • zajišťuje mediální reporting a analýzy pro vedení univerzity,
  • připravuje projekty zaměřené na komunikaci a jejich administraci,
  • spolupracuje úzce s interními odděleními univerzity, především s Oddělením marketingu a popularizace.

Oddělení marketingu a popularizace

  • plánuje a realizuje nábor studentů (kampaně, roadshow na SŠ, vzdělávací a odborné veletrhy, dny otevřených dveří, program studentských ambasadorů),
  • plánuje a realizuje zadávání inzerce v rámci propagace studia ve spolupráci s Oddělením mediálních vztahů a komunikace,
  • popularizuje STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) a technické vzdělávání, připravuje a realizuje popularizační programy pod značkou Zlepši si techniku (programy pro MŠ/ZŠ/SŠ, pedagogy a veřejnost),
  • rozvíjí spolupráci se středními školami a partnery ve STEM (síť partnerských škol, koordinace návštěv, memoranda, podpora pedagogů a kariérních poradců),
  • buduje a spravuje vztahy s absolventy prostřednictvím Absolventské sítě ALUMNI, rozvíjí program Karta absolventa VŠB-TUO a zajišťuje komunikaci s absolventy,
  • organizuje setkání absolventů – Zlaté a Diamantové promoce,
  • vykonává dozor nad vizuálním stylem univerzity (brand manuál, šablony, metodická podpora, dohled nad jednotným užitím vizuální identity),
  • plánuje a realizuje merchandising univerzity a připravuje propagační materiály o univerzitě (včetně jazykových mutací) ve spolupráci s Oddělením mediálních vztahů a komunikace,
  • koordinuje komunikační strategii a plán (klíčová sdělení, cílové skupiny, roční plán kampaní) a komunikaci s dalšími pracovišti univerzity (fakulty, vysokoškolské ústavy, studijní oddělení) v úzké spolupráci s Oddělením mediálních vztahů a komunikace,
  • zajišťuje interní komunikaci ve spolupráci s Oddělením mediálních vztahů a komunikace,
  • spravuje svěřené části webových prezentací univerzity a univerzitní sociální sítě v úzké spolupráci s Oddělením mediálních vztahů a komunikace,
  • spolupracuje s vybranými studentskými organizacemi na jejich aktivitách,
  • organizuje odborné akce zajišťované univerzitou,
  • získává a realizuje projekty na podporu popularizace a propagace STEM/studia (vyhledávání výzev, příprava žádostí a rozpočtů, řízení a administrace, reporting, publicita, udržitelnost),
  • vyhodnocuje účinnost aktivit oddělení.

Mohlo by Vás zajímat