Course Unit Code | 050-0504/02 |
---|
Number of ECTS Credits Allocated | 30 ECTS credits |
---|
Type of Course Unit * | Compulsory |
---|
Level of Course Unit * | First Cycle |
---|
Year of Study * | Fourth Year |
---|
Semester when the Course Unit is delivered | Summer Semester |
---|
Mode of Delivery | Face-to-face |
---|
Language of Instruction | Czech |
---|
Prerequisites and Co-Requisites | Course succeeds to compulsory courses of previous semester |
---|
Name of Lecturer(s) | Personal ID | Name |
---|
| POK08 | doc. Ing. Jiří Pokorný, Ph.D., MPA, dr.h.c. |
| SLI0006 | Ing. Simona Jemelková, Ph.D. |
Summary |
---|
To repeat the basic rules for creating of bachelor works with students. To define the term of annotation, search, work with special literature, and graphic design of bachelor works. |
Learning Outcomes of the Course Unit |
---|
The application of knowledge and skills into the creation of thesis. Students will learn basic rules for writing of the thesis. |
Course Contents |
---|
- Presentation of thesis
- Preparing an outline bakalářsképráce
- literature search
- Consultation on topics
- presentation of selected parts |
Recommended or Required Reading |
---|
Required Reading: |
---|
Šenovský, P. Bakalářský a diplomový seminář. Stručný průvodce tvorbou kvalifikační práce a její obhajoby u státní závěrečné zkoušky. 2. vyd. Ostrava: Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava, 2019. 89 s.
Pokyny pro zpracování bakalářské práce (FBI_SME_14_001, verze C). Ostrava: Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava, 2018. 18 s. |
Šenovský, P. Bakalářský a diplomový seminář. Stručný průvodce tvorbou kvalifikační práce a její obhajoby u státní závěrečné zkoušky. 2. vyd. Ostrava: Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava, 2019. 89 s.
Pokyny pro zpracování bakalářské práce (FBI_SME_14_001, verze C). Ostrava: Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava, 2018. 18 s. |
Recommended Reading: |
---|
According to the topic of the thesis |
Dle tématu závěrečné práce |
Planned learning activities and teaching methods |
---|
Seminars |
Assesment methods and criteria |
---|
Task Title | Task Type | Maximum Number of Points (Act. for Subtasks) | Minimum Number of Points for Task Passing |
---|
Exercises evaluation | Credit | | |