Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku
Platnost příspěvku skončila 10. 12. 2020!

Sci-Tea 2020-2021: doc.Ing.Vojtěch Spáčil,CSc.: Jsme opravdu jiní?

 10. 12. 2020, 16:00 - 18:00
 Ústřední knihovna, studovna Poruba, on line přenos
 100
Jak se liší spotřebitelské chování podle věkových kategorií?

Marketeři a sociologové rozdělují aktivní populaci na čtyři spotřebitelské skupiny (baby boomers, generace X, Y a Z), které jsou vymezeny podle věkového rozpětí. Je evidentní, že příslušníci nejmladší generace (generace Y a Z) vykazují intenzivní postoj k digitálním technologiím i komunikaci prostřednictvím sociálních médií. Ale týkají se tyto rozdílné mezigenerační spotřebitelské preference i jiných produktů a služeb?

Srdečné pozvání na třetí setkání cyklu Sci-Tea: o vědě vážně i nevážně, vzhledem ke koronavirové situaci opět online: https://bit.ly/2KTjMOJ.

Z přednášky bude pořízen záznam k pozdějšímu zhlédnutí.

  49.831388N; 18.162267E
Vloženo: 2. 12. 2020
Kategorie:  Chystané akce
Útvar: 9830 - Ústřední knihovna
Garantující útvary:  9830 - Ústřední knihovna
Zpět