Přeskočit na hlavní obsah
Přeskočit hlavičku

Vyberte si s pomocí jednoduchého filtru studijní program, který vás zajímá, a zjistěte o něm více. O uplatnění se bát nemusíte, jsme na 1. místě v hodnocení škol zaměstnavateli.

Studijní obor Marketing a obchod

Informace pro uchazeče

Steve Jobs řekl: „Prodávejte sny, ne produkty“. Přesvědčit zákazníka o tom, že daný produkt naplňuje jeho potřeby, patří mezi základní marketingové a obchodní aktivity. Díky programu Marketing a obchod proniknete do myšlení zákazníků, pochopíte jejich potřeby a naučíte se promítnout je do praxe – ať už v pozicích marketingových nebo obchodních manažerů společností působících na českém, mezinárodním i globálním trhu.

Program Marketing a obchod navazuje na bakalářské studium a pomůže vám prohloubit znalosti, které využijete pro marketingové ovlivňování trhu a úspěšnou realizaci obchodních aktivit. Poznáte blíže obsah marketingového řízení, a to i na mezinárodní úrovni. Získáte dobrý přehled o marketingu na byznys trzích i v digitálním prostředí, včetně marketingu využívajícího sociální média.

Jaké předměty vás čekají?
● Marketingové řízení
● Produktový management
● Digitální marketing
● Řízení nákupu
● Obchodní operace se zahraničím

Studijní plány

Detailní informace
Fakulta Ekonomická fakulta
Studijní program Ekonomika a management
Typ studia navazující magisterské
Jazyk výuky čeština
angličtina
Kód oboru 6208T062
Název oboru česky Marketing a obchod
Název oboru anglicky Marketing and Business
Standardní délka studia 2 roky
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant doc. Ing. Lenka Kauerová, CSc.
Klíčová slova výzkum
marketing
marketingové řízení
obchodní strategie
Zeptejte se nás Stáhnout popis v PDF Zaslat e-mailem Přihláška

Nevíte si rady?

Zeptejte se nás

Praktické rady naleznete na našich webových stránkách. Nenašli jste důležitou informaci k přihláškám nebo termínům? Máte specifickou otázku ke studiu, na kterou neznáte odpověď? Kontaktujte studijní oddělení.