Vyberte si s pomocí jednoduchého filtru studijní program, který vás zajímá, a zjistěte o něm více. O uplatnění se bát nemusíte, jsme na 1. místě v hodnocení škol zaměstnavateli.

Marketing a obchod

Informace pro uchazeče

Obor navazuje na bakalářské studium daného oboru a prohlubuje jeho znalosti v oblastech, které jsou potřebné pro marketingové ovlivňování trhu a úspěšnou realizaci obchodních aktivit. Filozofie oboru je budována především na znalostech z marketingového řízení a z oblasti tržní aplikace marketingu (mezinárodní marketing, marketing služeb, business marketing) a obchodních dovedností (řízení nákupu, řízení maloobchodu, zahraničně obchodní operace). Absolventi oboru mohou pracovat jako manažeři v marketingovém a obchodním oddělení výrobních společností a jako manažeři v obchodních společnostech (i mezinárodních). Rovněž lze absolventy oboru najít v reklamních, výzkumných a mediálních agenturách nebo mohou působit jako tiskoví mluvčí ve společnostech a institucích.

Studijní plány

Detailní informace
Fakulta Ekonomická fakulta
Typ studia navazující magisterské
Jazyk výuky čeština
angličtina
Kód 6208T062
Název česky Marketing a obchod
Název anglicky Marketing and Business
Standardní délka studia 2 roky
Garantující katedra Katedra marketingu a obchodu
Garant doc. Ing. Lenka Kauerová, CSc.
Klíčová slova výzkum
marketing
marketingové řízení
obchodní strategie
Zeptejte se nás Stáhnout popis v PDF Zaslat e-mailem Přihláška

Nevíte si rady?

Zeptejte se nás

Praktické rady naleznete na našich webových stránkách. Nenašli jste důležitou informaci k přihláškám nebo termínům? Máte specifickou otázku ke studiu, na kterou neznáte odpověď? Kontaktujte studijní oddělení.