Kampaň „Ukaž se“ ocenili odborníci Českou cenou za PR

Kampaň „Ukaž se“ ocenili odborníci Českou cenou za PR
Prestižní ocenění v oblasti public relations za vynikající práci s online médii si letos odnesl osvědčený tandem kreativců z Action Please a VŠB-TUO.

Prestižní ocenění v oblasti public relations za vynikající práci s online médii si letos odnesl osvědčený tandem kreativců z Action Please a VŠB-TUO. Porotu zaujala propracovaná náborová kampaň „Ukaž se“ pro Fakultu strojní a Fakultu elektrotechniky a informatiky, jež cílovou skupinu středoškoláků lákala na online prohlídku univerzitního kampusu. 

Celkově jednu nominaci a jedno vítězství v letošním ročníku České ceny za public relations má na kontě kreativní skupina Action Please s projektem „Ukaž se“ pro dvě fakulty VŠB-TUO. V kategorii Online média za sebou nechala hned čtyři finalisty, v kategorii Technologie a IT naopak uspěli jiní. Letos je to navíc už potřetí v řadě, kdy kampaně VŠB-TUO v soutěži uspěly. V loňském roce se mimořádně dařilo Fakultě strojní s projektem „Poslední strojař“, jenž si vysloužil hned tři České ceny za PR – zlato, stříbro i bronz. V roce 2016 se z třetího místa v kategorii Online média radovali na Hornicko-geologické fakultě díky povedené kampani „Budoucnost má hloubku“.

Do 13. ročníku prestižní České ceny za PR, již pořádá Asociace public relations agentur (APRA), se letos přihlásilo 133 projektů. V průběhu slavnostního večera, který se konal ve čtvrtek 14. června 2018 v luxusní pražské restauraci Aureole, byly oceněny nejlepší PR počiny tohoto roku v celkem 22 kategoriích včetně staronové Mluvčí roku. Soutěž co do počtu ocenění ovládla agentura AMI Communications. Absolutním vítězem letošního ročníku se stal projekt Touching Masterpieces od Geometry Global a Nadace Leontinka.

Kampaň „Ukaž se“ od Action Please, Fakulty strojní a Fakulty elektrotechniky a informatiky VŠB-TUO ovládla kategorii Online média. „Dnes se na VŠB-TUO udělují tituly budoucím technikům a my doufáme, že jich díky projektům, jako je Ukaž se, bude každý rok přibývat,“ řekl během děkovného proslovu account manager Action Please Ing. Radim Dittrich. Úkolem jeho kreativního týmu bylo přilákat ke studiu techniky nové studenty. Autoři umístili kampaň do online prostředí, kde se mladí lidé pohybují. Středobodem kampaně se staly sociální sítě a také microsite ukazse.net, která představovala digitální alternativu dne otevřených dveří v podobě interaktivní mapy kampusu.

Vloženo: 18. 6. 2018
Kategorie:  Tiskové zprávy
Útvar: 9920 - Vztahy s veřejností
Zpět