Unikátní řešení využívá technologii změny úhlu přední vidlice, kterou lze po inovaci namontovat na běžný motocyklový rám, aniž by bylo nutné zasahovat do jeho konstrukce. Díky tomu se zařízení hodí pro většinu současných motocyklů.
Takto upravená motorka bude stabilnější ve vysokých rychlostech a snadněji ovladatelná v těch nižších. K ovlivnění jízdních vlastností motocyklu dojde díky zavěšení s měnitelnou geometrií automaticky, bez zásahu jezdce. Technologii je možné propojit také s moderními systémy motocyklu, jako jsou systém kontroly trakce nebo brzdoví asistenti. Zařízení tak přispívá zvýšení bezpečnosti provozu.
Na bezpečnost a spolehlivost řízení se vývojáři zaměřují v současné době především. Pracují na tom, aby jejich zařízení mělo ty nejlepší předpoklady ke schválení provozu na pozemních komunikacích. Získání Evropského patentu je nadějným krokem směrem k jednání o prodeji případné licence k výrobě nebo využívání vyvinuté technologie.