Bestidea funguje na principu crowdsourcingu. Firma, která vyzkoušela již mnoho marketingových kanálů a vystřídala řadu marketingových agentur může využít Bestideu. Firma zadá úkol (potřebujeme slogan, návrh loga, jak zlepšit či prodat nový produkt) a vypíše odměnu, kterou odměníme nejlepší nápad (samozřejmě čím větší odměna, tím větší počet zapojených kreativců a více nápadů). Bestidea poté funguje jako prostředník mezi firmou (zadavatelem) a kreativci. V tuto chvíli má Bestidea již přes 1000 registrovaných kreativců (zejména studentů, ale také webdesignerů, grafiků atd.). Výhodu oproti běžné marketingové agentuře vidíme v tom, že nad jedním zadáním bude přemýšlet 1000+ kreativců (oproti marketingové agentuře je to mnohonásobně více). Tito lidé (kreativci) mají „čistou mysl", nekopírují již použitá řešení pro jiné klienty, ale začínají „s čistým štítem". V Bestidea netvoříme hotová řešení, ale dodáváme rozpracované nápady (kreativci nemusí mít odborné znalosti). Další výhodu vidíme již v samotné propagaci produktu. Příklad, pokud firma vypíše úkol za 10 000 Kč (předpokládejme, že úkolem oslovíme 1000+ kreativců), tak za 10 Kč oslovíte jednoho kreativce, který bude nad produktem přemýšlet, bavit se o něm se svými známými apod. Tudíž se touto cestou dostane produkt do podvědomí daného člověka daleko snadněji než např. billboard apod. Více informací najdete na internetových stránkách soutěže.